sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

ده روش جذاب برای یافتن دوستان جدید هنگامی که تنها سفر می کنید. (قسمت سوم)

 

6. فعالیت های خوابگاهی بهترین راه برای یافتن دوستان جدید است.

شما در خوابگاه ها قادر خواهید بود امکانات زیادی را برای دوست یابی پیدا کنید. از کلاس های زبان گرفته تا جلساتی برای یافتن تورهای مناسب. شما از این طریق قادر خواهید بود به پیک نیک های ساحلی یا کلاس های یوگا بروید. اغلب این امکانات به صورت رایگان در خوابگاه ها ارائه می شوند.

اقامت در خوابگاه ها و استفاده از این امکانات، تجربیات بسیار لذت بخشی را برای شما خواهد داشت. می دانید چرا؟ حضور در این فعالیت ها راه های فوق العاده ای برای دیدار با مسافران دیگر است. شما می توانید در یک کلاس آشپزی، پختن غذای تایلندی بیاموزید. می توانید با زبان ها و فرهنگ های دیگر آشنا شوید. در مجموع چنین امکاناتی به شما تضمین می دهد که از تجربه ی مشترک و سرگرم کننده ی زندگی سایرین بهره مند شوید.

 

7. به تورهای گروهی بروید.

رفتن به تورهای گروهی هم شما را سرگرم می کند و هم به شما این فرصت را می دهد که در یک سفر تنهایی دوستان زیادی را پیدا کنید. شما با این کار بخشی از یک گروه هستید و از تفریحات گروهی بهره می برید. خصوصاً اگر برای مدتی به تنهایی مسافرت کرده باشید، رفتن به مکان های دیدنی با یک تور گروهی برایتان خوشایند خواهد بود.

8.در برنامه ریزی هایتان انعطاف پذیر باشید.

احتمالاً یکی از برنامه ی شما در یک سفر تنهایی این است که افراد جدیدی را ملاقات کنید. برای همین باید برنامه های خود را باز بگذارید. هر چند که اغلب برای اقامت های یک شب در این خوابگاه و آن خوابگاه اقدام کرده اید. اما هنگامی که کسی را پیدا کنید و با او قراری گذاشتید، هیچ دلیلی وجود ندارد که برنامه هایتان را تغییر ندهید. پس با ماجراجویی های کوچک کنار بیایید و از آزادی و باز بودن برنامه هایتان لذت ببرید.

9. در گرد هم آیی ها و مهمانی های محلی شرکت کنید.

اگر اهل مهمانی و بزن و بکوب هستید در گرد هم آیی های مردم محلی شرکت کنید. به این ترتیب هم می توانید با آنها ملاقات کنید و دوست شوید و هم خوش بگذرانید. این برنامه شما را با اقوام محلی دوست داشتنی هر مقصدی مرتبط می کند. برای این کار می توانید از اپلیکیشن ها و برنامه های سفری استفاده کنید.

 

10.نگران نباشید!

این نکته بسیار مهم است: در ملاقات با افراد جدید نگران نباشید. اکثر افرادی که در حال سفر هستند، مثل شما هستند و آنها هم می خواهند با افراد جدید ملاقات کنند. پس نیازی به استراتژی خاصی برای آشنا شدن با مردم و افراد جدید در حین سفر ندارید. فقط خودتان باشید و از آن چیزی که هستید، لذت ببرید. باور کنید که دیگران از معاشرت با شما خوشحال خواهند شد. اگر دوست دارید تنها به خارج از کشور سفر کنید، رها باشید و نگرانی را از خود دور کنید!