sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

سفر توریستی به بیست کشور ارزان قیمت دنیا را از دست ندهید (قسمت سوم)

هندوسنان و سفری توریستی
هندوسنان و سفری توریستی

 

دوست دارید به سفری توریستی بروید اما نگران بودجه تان هستید؟ آیا تاکنون به این اندیشیده اید که سفر به چه کشورهایی ممکن است هزینه ی زیادی برای شما به همراه نداشته باشد؟ بی تردید سفری توربستی به برخی از کشورها به آن اندازه که فکر می کنید گران قیمت نیست. فقط باید مقصد را درست انتخاب کنید. در قسمت سوم این مقاله پنج کشور دیگر که سفری ارزان قیمت برای شما به همراه دارند، معرفی می شوند.

11. هندوستان:

کشور هندوستان همچنان یکی از مقصدهای نهایی سفری توریستی برای مسافرانی است که قصد دارند بودجه ی کمی صرف کنند. هندوستان هفتمین کشور بزرگ دنیا و دارای 29 ایالت است. خوشبختانه هزینه ی اقامت و سفر در این کشور ارزان است و شما می توانید با یک اقامت شش ماهه به همه جای آن سفر کنید.
در دنیا کشورهای کمی وجود دارند که شما بتوانید در آنها به این اندازه اماکن زیبا را مشاهده کنید. در سفر به هندوستان تا می توانید به معابد شهرهای مختلف بروید. ببینید در این کشور چگونه همه ی ادیان و مذاهب به راحتی در کنار هم زندگی می کنند.
علاوه بر این حتماً به بندر گوا، گجرات، هيما چال، چامو و كشمير سر بزنید. تا جایی که می توانید از تماشای زیبایی های طبیعی و مصنوع بشر در این کشور لذت ببرید.

فراموش نکنید هدف سفر به هندوستان، سفر به یک کشور لوکس با هتل های چندین ستاره نیست. اگر مقصد شما برای سفری توریستی هندوستان بوده، پس خود هندوستان را ببیند.
برای داشتن سفری بهتر، از هزینه ی خورد و خوراک و اقامت خود تا حد ممکن کم کنید. با این کار شما می می توانید مبلغ بیشتری را برای گشت و گذار در این 29 ایالت صرف کنید.
حتی ممکن است در خیابان و از دستفروش ها غذا بخرید. بعضی از بهترین غذاهای خیابانی هند را در پایتخت پیدا خواهید کرد. غذا معمولاَ تازه است و پیش از خرید، از سلامت آن مطمئن شوید.

12. پرتغال:

پرتغال یکی از کشورهای نسبتاً ارزان در اروپای غربی در مقایسه با سایر کشورهاست. اگر بخواهید از استراحتگاه های گران قیمت و شهرهای شلوغ اسپانیا پرهیز کنید، پرتغال مقصد بسیار خوبی است.
شهرهای زیبای این کشور اروپایی را برای سفری توریستی از دست ندهید. وسوسه ی تماشای گردابی که در پارک ملی استرلا مشاهده خواهید کرد، برای رفتن به پرتغال کافی است.

13. بولیوی:

بولیوی یکی از ارزان ترین کشورهای آمریکای جنوبی برای سفری توریستی است. بولیوی کشوری ثروتمند نیست اما ثروت آن مناظر شگفت انگیز و جاذبه های توریستی آن است. بولیوی چشم اندازهای بی نظیر، کارناوال ها و پارک های ملی و … را در خود دارد. همه ی اینها سبب می شود که توریست ها سفر به بولیوی را در برنامه ی مسافرت خود قرار دهند.

از مناظر زیبای کشور بولیوی برای سفری توریستی
از مناظر زیبای کشور بولیوی برای سفری توریستی

14. مکزیک:

مکزیک کشوری شاد در قاره ی آمریکا است که شما را محسور خود می کند. بخصوص اینکه قرار نباشد هزینه ی زیادی برای این سفر در نظر بگیرید. در این کشور پر جنب و جوش سواحل زیبا، تاریخ باستانی و مردمان شاد شما را شگفت زده خواهند کرد.

15.  کامبوج:

معبد زیبای سنگی در کامبوج برای سفری توریستی
معبد زیبای سنگی در کامبوج برای سفری توریستی

کامبوج یک کشور آسیایی است که مکانی ارزان برای رفتن به تعطیلات است. آن قدر ارزان که شما نه تنها باور نمی کنید، بلکه ممکن است احساس گناه نیز بکنید. زیرا احساس می کنید بسیار کمتر از آنچه که ارزش بهای سفرتان است، خرج کرده اید. معبد بایون یکی از مهم ترین جذابیت های این کشور برای سفری توریستی است.