sibche-blue-logo
دانلود برنامه از سیب ایرانی

سفری ایمن و ارزان با تراولچی

سفر کردن همواره برای انسانها با اهمیت بوده است. فرصتی برای استراحت و بازیابی انرژی، همزمان با لذت بردن از جاذبه های طبیعی و تاریخی مقصد و خرید سوغاتی و محصولات بومی، همه و همه سفر کردن را به تجربه‌ای بی‌همتا تبدیل کرده است. بدون شک، زندگی امروزه ما با توجه به دغدغه ها و گرفتاریهای متعدد، فرصت های زیادی برای سفر کردن در اختیار ما قرار نمیدهد، به همین دلیل،برای انتخاب مقصد سفر باید بسیار هوشمندانه عمل کنیم. سفر کردن جنبه های متعددی دارد از رزرو بلیط ارزان قیمت تا هتل مناسب و آگاهی یافتن از نکات مختلف و متعدد، برای تجربه‌ی هرچه بهتر سفر. خوشحالیم که به شما بگوییم تیم کارکشته تراولچی در کنار شماست. همکاران ما در تراولچی، از کارشناسان فروش تا تیم تولید محتوا، از برنامه‌نویسان تا طراحان گرافیک، همه و همه تجربه های متعدد سفر را در کارنامه خود دارند. تراولچی یک برند گردشگری معتبر بین المللی است که در سه کشور ایران ، ایتالیا و امارات متحده عربی به ثبت رسیده و در این کشورها مستقر میباشد که با اتصال به معتبرترین ایرلاین‌ها و هتل‌های جهان سعی دارد برترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت را ارائه دهد، پس طبیعی است که تیم تراولچی خود از افرادی تشکیل شده باشد که به سفر آشنا باشند. تراولچی که به شما کمک میکند تا بلیط های ارزان قیمت را برای سفر خود تهیه کنید، اینبار تصمیم گرفته است که مجموعه‌ای از نکات مهم درباره‌ی داشتن سفری خوب را با شما به اشتراک بگذارد. نکاتی که حاصل تجربیات کارکنان تیم بزرگ تراولچی است، با ما همراه باشید در سفری ارزان و ایمن به بانک تجربیات تراولچی.

کم حجم سفر کنید!

سفر کردن با یک ساک و یا کوله پشتی کوچک باید به یک هدف برای شما تبدیل شود. تقریبا تمامی مسافران حرفه ای اعتقاد دارند که هر چه وسایلی که همراه دارید کمتر باشد، سفر بهتر و امن تری خواهید داشت. برای اینکار در حین چیدن وسایل، سوالاتی را از خود بپرسید، آیا همراه داشتن دو جفت کفش الزامیست؟ و یا چند شلوار؟ آیا عاقلانه است که قاب عکس مورد علاقه خود را همراه ببریم؟ همراه بردن مواد غذایی چطور؟ اگر سبک سفر کنید، به این معناست که شما در فرودگاه معطلی کمتری برای دریافت ساک خود دارید، هزینه اضافه بار هواپیما را به گردن نخواهید داشت، و از لحاظ امنیت هم در شرایط بهتری هستید. فراموش نکنید مسافرانی با تعداد ساک ها و چمدان های زیادتر، به همان نسبت بیشتر در مواجهه با خطر سارقین هستند.

عصبانی نشوید!

همیشه مسافرینی وجود دارند که به قوانین نوشته و نانوشته احترام نمیگذارند، شما نبیاد خود را ناراحت و عصبی نشان دهید، بدون شک ناراحتی شما بر همسفران شما نیز تاثیرخواهد گذاشت، اگر مسافری در صف بلیط فاصله یک متری را با شما رعایت نکرد، اگر پشت خط مخصوص دریافت چمدان ها نایستاد اهمیتی ندهید و یا اگر خیلی روی مخ بود، به یک تذکر با چاشنی لبخند بسنده کنید.

دردسری به نام سوغاتی!

معمولا همیشه در اقوام کسانی هستند که مایل هستند از شما سوغاتی دریافت کنند و به همان اندازه شما راغب نیستید! حمل و جابه‌جایی سوغاتی ها همواره دردسرساز است، این نکته را نزد خود نگه‌دارید: همیشه در بازارهای شهر خودتان هم اقلام مناسبی برای سوغاتی دادن وجود دارد و لازم نیست که نگران خرید در سفر باشید! بدون شک مغازه های شهر محل سکونت شما قیمت های بهتری را نیز پیشنهاد میکنند.

ترسو نباشید!

بدون شک در همه جا، چه مقصد سفر شما چه محل سکونت شما خطراتی من جمله سرقت و گم کردن وسایلتان پیش بیاید. در حین سفر مراقب باشید و حواستان به اطراف باشد ولی نیاز نیست با ترس و لرز در محیط گردشگری قدم بزنید، پس کی از جاذبه ها لذت ببرید؟

بزن به دل جاده!

اگر میخواهید به سفر بروید و یا مکان خاصی راببینید، فقط مقداری پس‌انداز کرده و به سمتش حرکت کنید. خود را درگیر مسائل مختلفی از جمله هزینه ها و نگرانی ها نکنید، همیشه بلیط های چارتر و دیگر پیشنهادهای شگفت انگیز ارزان قیمت وجود دارد کافیست دل به سفر بدهید تا از اتفاقات پیش رو شگفت زده شوید. اگر اینکار را امتحان نکنید، ممکن است مدتی بعد حسرت زمانی که داشتید و استفاده نکردید را بخورید.

درهواپیما حلوا خیرات نمیکنند!

هواپیما هم مانند دیگر وسایل حمل و نقل خستگی های خود را دارد، نشستن برای مدت طولانی و صف های انتظار همگی ممکن است شمارا خسته کند، پس حتما به فکر یک قیلوله و حمام گرم برای بازیابی انرژی خود باشید.

برنامه B را فراموش نکنید!

سفر پر از اتفاقات غیر منتظره است و ممکن است با برنامه های روی کاغذ شما هماهنگ نباشد. امکان دارد که نمایشگاه مورد نظر شما تعطیل باشد، آب و هوا تغییر ناگهانی بکند و هزار احتمال دیگر، راه حل بسیار ساده است! همیشه برنامه دوم داشته باشید. شما سفر کرده‌اید برای لذت بردن از تعطیلات خود و جاذبه های مقصد، پس مسلما تغییرات ناگهانی نباید تاثیر چندانی بر روی شما داشته باشد.

خواب قسمتی از برنامه سفر شماست!

همه ما میدانیم انسان بیش از یک سوم از عمر خود را در خواب میگذراند. سفر کردن هم از این قائله مستثنی نیست. شما در سفر قدم میزنید، در هواپیما مینشینید، کارهای پرهیجان انجام میدهید و تفریحاتی راتجربه میکنید که انرژی بسیاری از شما میگیرند، پس در خواب صرفه جویی نکنید و به بدنتان به اندازه کافی اجازه استراحت بدهید. قطعا با چشمانی خواب آلود و پف کرده و بدنی کوفته نمیتوانید سفری خوب را تجربه کنید.

راهنمایان تور را دریابید!

در بازدید از اماکن و سایت های تاریخی بسنده کردن به چند عکس و تماشای محیط ستم بزرگی هم به شما هم به اثر باستانی است! پشت هر اثر هزاران سال تاریخ و سرگذشت و داستان وجود دارد. تعارف را کنار بگذارید و از تور لیدر ها بخواهید که برای شما توضیح بدهند. بدون شک زمانی که در میان همکاران خود نشسته اید و شروع به تعریف سفر خود میکنید، اگر اطلاعات نابی از آثار باستانی که دیده‌اید را با آنها به اشتراک بگذارید بسیار بهتر است تا تنها به نشان دادن عکس خود در اینستاگرام کفایت کنید.